Monday, July 7, 2008

Update

How am i recently?
Fine... I think... I'm on getting back on track...
I heard that this year there's no appeal for barring... I really scared I will kena bar... although never kena before...

Been quite busy recently...

Yeah... Juz want to mention something...


All quoted from Kung Fu Panda:-

"Shifu loved Tailung like he never loved before..."
"You must believe..."
"Everything has its time... If its a peach, it will be a peach; even though you might want to have an apple or orange..."
"To make something special you just have to believe its special..."
"I'm sorry..."

I felt these few sentences is so meaningful to me...
So so so meaningful that would make me tears drop...

I wonder who will cry for such sentences...
Hmm... Perhaps for others, they might feel that Kungfu Panda is just merely a movie to watch for fun... But don't know why, to me, it is really meaningful... Everytime I watch movie, I would find the inner message rather than the basic appearance of the movie...

I just feel that I should put these messages and sentences into my blog... So I copied down in the cinema... haha...

_________________________________________________

So... heard that you are leaving Malaysia soon...
How was the feeling? Nice?
Feel nearer to your dreams?
Hope that everything is fine for you wherever you go...
^^
you're always in my mind... always...
take care... drink more water... sleep earlier... without light... haha... ^^

__________________________________________________

“你写的歌曲有自己特色。。。我很少看到别人这样写歌的。。。然后,你怎么会可能可以写这么多首这类型的歌曲?不怕冲撞吗?每次写有没有对象?”

我昨天晚上听到了这么一个问题。。。

“还好啦。。。特别吗?我听了很开心。。。抒情歌曲我也不懂怎样,就是这样写出来咯。。。你问我其实我真的不懂我怎么把这一首首歌曲写出来。。。因为。。。我就是不懂。。。我的乐理是零蛋的。。。吉他也好钢琴也好,都是乱乱弹的。。。”

“撞歌呢?对象呢?”

“我不懂。。。我怕撞歌。。。不过暂时很怕自己撞自己罢了。。。对象吗?一定会有的。。。不过,多数都是别人的故事。。。我自己的吗?这首咯。。。这首歌曲是一首残废了的歌曲。。。写了快两年了,还是一首残废歌曲。。。”

回想起来。。。我发现我真的。。。没有写属于自己的情歌很久了。。。
写抒情歌曲。。。都是要情绪化的时刻。。。
难道我很久没有情绪化了吗。。。不懂。。。好像自从那天开始。。。世界就再也没有什么是能让我觉得重要的了。。。一切都是过眼云烟。。。不需要多久。。。就会消失了。。。我不会太在意,不会太在乎。。。我在学习“绝情”这门功课。。。

“小弟,你懂吗?虽然我们相差12年。。。但是我觉得,我们都有雷同的地方。。。就是用太多感情。。。”

我想我懂。。。对任何人。。。任何事物。。。我都会不自觉的投入情感。。。
或许你不相信。。。不过这是事实。。。真正认识我的人会知道。。。
我不喜欢装,也不喜欢撒谎。。。或许上了大学的我真的太任性了吧。。。

你听过莫文蔚的《如果没有你》吗?

如果没有你 没有过去 我不会有伤心
但是有如果 还是要爱你
如果没有你 我在哪里
又有什么可惜
反正一切来不及 反正没有了自己


HEY~我真的好想你 不知道你现在到底在哪里


我这两天爱上这首歌曲。。。不懂为什么。。。
写歌曲 + 忙碌 + 大三了 + 朋友生日 + 疲惫 + 熬夜 + 迟睡 = 想很多很多 + 情绪很多样

下午。。。我竟然那么感伤。。。也没有发生什么事情不是吗?

“你的精神是醒来,但是你的身体太累,所以你一直觉得很累。。。”

大概四月说得没错。。。我是需要休息调整脚步了。。。
或许应该养一只宠物陪我说说话吧。。。

No comments: