Thursday, March 5, 2009

宣传宣传宣传

最近我火气还蛮大的。。。

忙着宣传宣传宣传~
宣传这个,宣传那个。。。

接下来大家还有得看我这里宣传的东西咧。。。

xxxxx

话说那天遇到“校花”。。。
在宣传的时候。。。

校花:"hey yafu, now i see you not stressful dy~ that's a good sign~"
me: "is it? that should be a good news~"
校花:"it is not like you during campaign which looks so stressful!"
me:"hahaha~ campaign? actually frankly speaking, i dun care what they say, i juz do whatever i should do and i can do... what they want to say juz go ahead~"
校花:"OOOOooooo~ alright, nice to see you stress free now~"
me:"ya, thank you. "

其实,我想校花也应该知道发生什么事情的吧~
觉得我自己很会宣传。。。
可能这样所以很多人喜欢帮我宣传~

在这里。。。

谢谢你们咯~没有你们帮我那么好的“宣传”,我还真的证明不了我自己~
谢咯~

No comments: