Saturday, April 26, 2008

My Friend's Blog and recent update

45Blogs are listed in my Blog...
haha~
All of the people I've listed are my friends...
I believe there's more friend's blog i haven add...
However, there's some newly added blogs for you all to read...
I always say, if you wanna know who am i, what kind of person i am, refer to my friends... in the sense of who is mixing with us...
我不必说我是怎样的人,你看我跟怎样的人参,你就知道我是怎样的人!
物以类聚,人以群分~

Sorry that I really have no time to update so much recently~
I'm really busy~
Hmm...
I like busy life... With a lot of friends...
I really enjoy it a lot...

I was busy revising Brand Management and Comm Theories...
This is because my friends put trust in me...
I need to help them to get these theories clear...
Hopefully I can help them lo~

Besides that, today i went to Xing An Association兴安会馆 at KL Sentral...
Go there for what? To become judge lo~
My favourite Debate Competition... haha~
Today, I ask again, "where did you all get my contact?"
The answer is still the same... Don't know...
I really wanted to know who introduced me to them...
Hmmm...
Today, when they introduce me, they introduce as Debater from UTAR...
I was like... =.="
coz last time i told them, you juz say, "yafu, 21 years old, from Muar"... enough liao...
then today they change it themselves...
I believe is because no title = not prominent = you are nobody...
haiz...
This society...
So, I make a big decision, will announce it later when confirm... Still pondering and thinking...

“你不要跟我辩论!”
对我说这句话的人,你这么说真的太污辱我了吧。。。
我怎么会要跟你辩论。。。你也太高估你自己了吧。。。
更何况,事实是胜于雄辩的~
我又何须浪费力气跟你辩论呢?
是是非非,真真假假,你分不清,周围的人都看得很清楚!
借刀杀人,你这把刀,真的被很好利用~
我第一次觉得“无知的人最可怜”这句话是很有道理的。。。
我不是在跟你呛声,我只希望你能用你所谓你的“分析力”来分析,来看,来了解。。。
如果你真的那么厉害,你就不会不知道他在你背后说些什么了~
我看你连什么是借刀杀人都不懂。。。
可悲。。。被利用到无影无形,也只可以佩服那位仁兄了~
毕竟别人在出来打滚多年~
你不要说“我很内疚我害了他~”
因为你真的太高估你自己了。。。
拜托,他不害你都好了,你要害他?
你真的天真得可笑。。。
你害的人到底是谁?你还不懂。。。真的是无知。。。嗨~
想到你,我每天都很伤心!!!
失望。。。
算了。。。你不撞够力够力你是不会醒来的。。。
你真的没有用~!~!
多数又是一个忘恩负义、以德报怨的人。。。
你不要再欺骗自己了啦!
不要把所有责任推到我的身上,然后装可怜~!~!
拜托,几岁了?

哎~真是不能提起伤心事~
否则我又emo了。。。
手又有点痒了,弹首歌曲吧。。。

待会儿要打agenda,答应了晚上交货~
哈哈~

No comments: