Friday, March 21, 2008

Politics, Philosophy, Economic

Politics, Philosophy and Economic...
There's a subject's name is this in this world, and you can only get this subject at one University...

Why there's this subject?
Because according to studies, these 3 things is the things that makes this world functioning...

政治、哲学、经济。。。
是的。。。就是这三样东西。。。
政治、哲学与经济让这世界运转。。。
曾经有一位好朋友叫我去读。。。
而他现在已经在苏格兰读医科了。。。

这个科系我读不到。。。
不过平常我还是对这三样有一点点研究的。。。

我对政治有兴趣。。。
我对哲学有兴趣。。。
我对经济也有兴趣。。。

暂时不说了。。。
stop here, got interruption...

No comments: